Translate

Претражи овај блог

Укупно приказа странице

Петар Божовић: Нисмо ни осетили када су нам извадили мозак

субота, 11. фебруар 2023.

Већ је трећи месец...

 


ВЕЋ је трећи месец како ми је, под најчуднијим, најапсурднијим околностима, нестао телефон (мобилни) - зато што сам снимао небо, то јест оно што нам раде са неба авиони?...

Већ је трећа годин, како нас третирају као кокошке, стоку ...они најгори...

Већ је трећа деценија увелико како журимо да изађемо из тога мрачног тунела, Боже, зашто нам не помогнеш?

Преслушавам старе мелодије; песме Мелине Меркури; Теодоракиса; "Животе мој"...

Прикупљам стихове и записе које сам писао и публиковао ту и тамо; сређујем сачувана писма; и много шта друго... Што ће можда бити штампано једном, вероватно кад више не будем био на овом свету.

Од како знам за себе, издвајао сам се од осталих, и у том свету у којем сам одрастао, и у оном свету у којем сам се развијао, образовао; чиме сам се издвајао - оним чиме сам био издвојен од најранијег детињства...

Мој отац је то препознао, подупирао; јер је имао извесне амбиције са оба своја сина, али оне нису биле уклопљене у то - по чему сам био издвојен. Бог издваја...

итд. 





Нема коментара:

Постави коментар

Мирослав Лукић

Белатукадруз , Бела Тукадруз